page_banner

nutizie

A reta a prova di insetti hè cum'è una schernu di finestra, cù alta resistenza à a trazione, resistenza à i raggi UV, resistenza à u calore, resistenza à l'acqua, resistenza à a corrosione, resistenza à l'anziane è altre proprietà, micca tossiche è senza gustu, a vita di serviziu hè generalmente 4-6 anni, finu à 10 anni.Ùn hà micca solu i vantaghji di e rete d'ombra, ma ancu superà i difetti di e rete d'ombra, è hè degne di una promozione vigorosa.
Prima, u rolu direti d'insetti
1. Anti-frostu
U periodu di fruttu ghjovanu è u periodu di maturità di fruttu di l'arbureti di fruttu sò in a staghjoni di a temperatura bassa, chì hè faciule per causà danni friddi o danni di congelazione.L'usu di a reta insettica ùn hè micca solu favurevule à migliurà a temperatura è l'umidità in a reta, ma ancu aduprà l'isolamentu di a reta di l'insetti per prevene i danni di fretu nantu à a superficia di u fruttu.
2, cuntrollu di pesti
Dopu chì l'arbureti è i viveri sò cuparti di rete anti-insetti, l'occurrence è a trasmissione di diversi pesti di frutti, cum'è afidi, psyllids, lepidi di succhiare di frutti, heartworms, mosche di frutti è altri pesti di frutti sò bluccati, in modu à ottene u scopu di prevenzione. è cuntrullà sti pesti, in particulare u cuntrollu di l'afidi.Ghjoca un rolu impurtante in prevenzione è cuntrollu di a diffusione di malatie cum'è l'agrumi Huanglongbing è e malatie recessione, è ancu u cuntrollu di u fruttu di u dragone è i mosche di frutti di mirtilli.
3. Prevenzione di a goccia di frutti
U periodu di maturazione di u fruttu hè in u tempu chiuvutu in l'estiu.Se a reta anti-insetti hè aduprata per copre, riducerà a goccia di fruttu causata da a tempesta durante u periodu di maturazione di u fruttu, soprattuttu in l'anni quandu u fruttu di u fruttu di drago, blueberry è bayberry sperienze piogge forti durante a maturazione. periodu, è l'effettu di riduzzione di a goccia di fruttu hè più evidenti.
4. Improve temperature è lumera
Copertura di a reta a prova di insetti pò riduce l'intensità di a luce, aghjustà a temperatura di a terra è a temperatura di l'aria è l'umidità, è à u stessu tempu, pò riduce a precipitazione in a stanza di rete, riduce l'evaporazione di l'acqua in a stanza di rete, è riduce u transpirazione di e foglie.Dopu chì a reta di l'insetti hè stata coperta, l'umidità relativa di l'aria era più altu ch'è quellu di u cuntrollu, trà quale l'umidità era a più alta in i ghjorni chiusi, ma a diferenza era a più chjuca è l'aumentu era u più bassu.Dopu chì l'umidità relativa in a stanza netta hè aumentata, a transpirazione di l'arbureti di fruttu cum'è e foglie d'agrumi pò esse ridutta.L'acqua affetta u sviluppu di a qualità di u fruttu attraversu a precipitazione è l'umidità relativa di l'aria, è quandu hè più favurevule à u sviluppu è u sviluppu di u fruttu, a qualità di u fruttu hè bona.
Metudu di cupertura di rete à prova d'insetti nantu à l'arbureti di fruttu:
(1) Tipu di capannone: Prima, custruite u scaffolding, appiccicate l'scaffolding cù slot di carte, copre l'scaffolding cù reti anti-insetti, compact the ground with ciment, etc., è lasciate una porta nantu à a fronte di a serra.
(2) Tipu di copertina: copre direttamente a reta insetticida nantu à l'arbulu di fruttu è sustene cù pali di bambù.Pò copre una sola pianta o parechje piante à u stessu tempu.Hè faciule d'operare è riduce e spese, ma pruvucarà inconvenienti in u funziunamentu di u campu è a gestione.Hè principarmenti adattatu per cortu-termine, staggione Anti-frost, anti-rainstorm, dannu anti-uccelli, etc., se u fruttu hè maturu, mosche anti-frost è anti-fruit è danni d'uccelli, etc.

2. Scopu di applicazione
①Cultivazione di ligumi frondosi cuperti cù rete anti-insetti I vegetali frondosi sò una verdura favurita per i residenti urbani è rurali in l'estiu è u vaghjimu.Ricurdativi di utilizà a reta d'insetti per copre u cultivo pò riduce assai a contaminazione di pesticidi.
②Cultivazione di frutti è meloni coperti cù rete anti-insetti E malatie virali sò propensi à accade in meloni è frutti in l'estiu è in u vaghjimu.Dopu l'appiecazione di reti anti-insetti, a via di trasmissione di l'afidi hè tagliata è u dannu di e malatie virali hè ridutta.
③Cultivazione di piantini Ogni annu da ghjugnu à aostu, hè a stagione di crescente di verdura in u vaghjimu è l'inguernu, è hè ancu un periodu di alta umidità, piogge forte è pesti frequenti d'insetti, per quessa hè difficiule di crià e piantini.Dopu l'usu di a reta di l'insetti, u ritmu di piantini vegetali hè altu, u ritmu di piantini hè altu, è a qualità di e piantini hè bona, per vince l'iniziativa di a pruduzzioni di u vaghjimu è di l'invernu.

3. Punti chjave di usu
L'usu di reti d'insetti hè relativamente simplice, ma i seguenti punti deve esse nutatu.
①Deve esse coperto cù reti anti-insetti per ombrezza tuttu u tempu.In ogni casu, ùn ci hè micca assai ombrezza, cusì ùn ci hè bisognu di copre u ghjornu è a notte o copre u fronte è u spinu.A cobertura completa deve esse fatta.I dui lati sò compactati cù brique o terra.Un effettu satisfactoriu di cuntrollu di pesti pò esse ottinutu senza dà l'oppurtunità per i pesti di invadiscia.In cundizioni normali di u ventu, u cable di rete di pressione pò esse usatu.In casu di 5-6 venti forti, avete bisognu di tirà u cable di rete di pressione per impedisce chì u ventu forte apre a reta.
②Sceglite e specificazioni appropritate E specificazioni di a reta d'insetti includenu principalmente larghezza, apertura, culore è cusì.In particulare, l'apertura è u nùmeru di maglia insetti sò troppu chjuchi, è e maglie sò troppu grande, chì ùn ponu micca ottene l'effettu propiu di l'insetti.Troppu maglia è picculi maglie aumenteranu u costu di e rete à prova d'insetti ancu s'elli sò a prova di insetti.
③Misure di supportu cumpletu In più di una copertura netta a prova di insetti, cumminata cù misure di supportu cumpletu cum'è varietà resistenti à i pesti, varietà resistenti à u calore, fertilizzanti organici senza contaminazione, pesticidi biologichi, fonti d'acqua senza contaminazione, è micro-spray è micro. -l'irrigazione, si ponu ottene risultati megliu.
④ Usu propiu è almacenamentu Dopu chì l'usu di u campu di a reta anti-insetti hè finitu, deve esse cacciatu in u tempu, lavatu, seccu è rotulatu per allargà a so vita di serviziu è aumentà i benefici ecunomichi.
In u prucessu di utilizà a reta d'insetti di serra, duvemu attente à parechji ditaglii, per pudè avè un bonu effettu di usu in u prucessu di usu.
1. Prima di tuttu, in a selezzione di reti anti-insetti per serre, u numeru di maglia, u culore è a larghezza di a gasa deve esse cunsideratu.Se u numeru di maglie hè troppu chjucu è a maglia hè troppu grande, ùn uttene micca l'effettu di a prova di insetti desiderata;è s'è u numeru hè troppu grande è a maglia hè troppu chjucu, ancu s'ellu pò impedisce insetti, a ventilazione hè poviru, risultatu in alta temperatura è ombrezza eccessivu, chì ùn hè micca favurevuli à Crops cresce.In generale, 22-24 rete insetti di maglia deve esse usata.In cunfrontu cù l'estiu, in a primavera è u vaghjimu, a temperatura hè più bassu è a luce hè debbule, cusì si deve esse utilizatu reti bianchi anti-insetti;in l'estiu, per piglià in contu l'ombrezza è u rinfrescante, si deve esse aduprate reti anti-insetti neri o grisgi;in i zoni cù afidi serii è e malatie virali, per evitari Per a prevenzione di l'afidi è di e malatie virali, si deve esse aduprate reti anti-insetti grisgi argentu.
2. Assicurà a qualità di a cobertura A reta di l'insetti deve esse cumplettamente chjusa è coperta, è i zoni circundanti sò stretti pressati cù a terra è fissati fermamente cù i linii di laminazione;e porte di l'ingressu è di abbandunà i capanni grandi è medii è serre deve esse stallati cù e rete anti-insetti, è fate attente à chjude immediatamente quandu entra è esce.I riti anti-insetti copre u cultivo in picculi capanni arcuati, è l'altezza di l'armatura deve esse significativamente più altu ch'è quella di i culturi, per evità chì e foglie di i culturi ùn s'aderiscenu à e reti anti-insetti, per prevene i pesti da manghjà. fora di e rete o ova nantu à e foglie vegetali.Ùn ci deve esse micca spazii trà a reta di l'insetti utilizata per chjude l'aria di l'aria è a tappa trasparente, per ùn lascià un canali d'entrata è di uscita per i pesti.Verificate è riparà i buchi è i spazii in a reta di l'insetti in ogni mumentu.
3. Trattamentu di cuntrollu di pesti Seeds, terra, capanni di plastica o scheletri di serra, materiali di quadru, etc. ponu cuntene pesti è ova.Dopu chì a reta a prova di l'insetti hè cupartu è prima chì i culturi sò piantati, i graneddi, a terra, u scheletru di serra, i materiali di quadru, etc. deve esse trattatu cù insetticidi.Questu hè u ligame chjave per assicurà l'effettu di cultivazioni di a reta di l'insetti è prevene un gran numaru di malatie è pesti d'insetti in a stanza di a reta.dannu seriu.
4. Selezziunate e variità adattati per a piantazione in a stanza di a reta, fate attente à u spaziu di fila è u spaziu di a pianta durante u prucessu di piantazione, è a pianta in modu adattatu.
5. L'arbureti di fruttu sò cuparti di reti di parasole, u tarrenu deve esse prufondamente aratu, è a quantità di fertilizzante di basa appiicata, cum'è u manure di a splutazioni è u fertilizante compostu deve esse abbastanza.Duranti u periodu di crescita di i culturi, alternate flushing o irrigazione à goccia per acre di Jiamei Dividend 1 bag + Jiamei Hailibao 2- 3 kg;1 saccu di Jiamei Bonus + 1 saccu di Jiamei Melatonin, spray 1000 volte di Jiamei Melatonin nantu à u fogliu per rinfurzà a capacità di a pianta per resiste à u stress è à i pesti.
6. A reta a prova d'insetti pò mantene u calore è l'idratazione.Per quessa, quandu facia a gestione di u campu, fate attenzione à a temperatura è l'umidità in a stanza di a reta, è ventilate è deumidificate in u tempu dopu l'acqua per evità e malatie causate da a temperatura eccessiva è l'umidità.
Fonte di l'articulu: Tianbao Agricultural Technology Service Platform


Tempu di post: 18-May-2022