page_banner

nutizie

1. Prima di suminà o di piantazione, i pupi è e larva di parassiti in a tarra sò ammazzati cù l'usu di un capannone chjusu à alta temperatura o spraying pesticidi di bassa toxicità.

2. Quandu si pianta, hè megliu portà a medicina in a casetta è selezziunate e piante sani senza malatie è pesti.

3. Rinfurzà a gestione di ogni ghjornu, chjude a porta di a serra quandu entra è esce da a serra, è disinfettate l'utensili pertinenti prima di l'operazione agricula per impedisce l'intruduzioni di virus, per assicurà l'effettu di l'usu di a reta anti-insetti.

4. Hè necessariu di verificà se a reta di l'insetti hè strappata o micca, è riparà in u tempu una volta truvata per assicurà chì ùn ci hè micca invasione di pesti in a serra.

5. Assicurà a qualità di cobertura.Urete a prova di insettideve esse cumpletamente chjusu è coperto, strettu compacted with earth around, è fermamente fissatu cù film pressing line;E porte di e caseddi grande è mediu è invernadera deve esse stallati cù schermi d'insetti, è l'attenzione deve esse pagatu per chjude immediatamente quandu entra è esce.L'altezza di u trellis deve esse significativamente più altu ch'è quellu di i culturi in a casetta di l'arcu chjucu coperto cùrete di prevenzione d'insettiper impediscenu chì e foglie di vegetale chjappà à a reta di prevenzione di l'insetti, per impediscenu chì i pesti da l'alimentazione o l'ova nantu à e foglie vegetali fora di a reta.Urete a prova di insettiutilizatu per chjude u ventu ùn deve micca lasciate spazii trà a reta è a tappa trasparente, per ùn lascià l'accessu per i pesti.

6. Misuri di sustegnu cumpleta.In più di a cobertura di a reta di prevenzione di l'insetti, cumminata cù misure di supportu cumpletu cum'è variità resistenti à e malatie è insetti, variità resistenti à u calore, fertilizzanti senza contaminazione Jiamei bonus, Hailibao, Yinglilai, pesticidi biologichi, fonte d'acqua senza contaminazione, micro- spray è micro-irrigazione, megliu risultati ponu esse ottinuti.

7. Aduprà è mantene bè.Dopu à l'usu di urete d'insettiin u campu, deve esse cullatu, lavatu, seccu è rotulatu in u tempu per allargà a so vita di serviziu è aumentà i benefici ecunomichi.


Tempu di post: 13-Jan-2023