page_banner

nutizie

Urete a prova di insettiùn hà micca solu a funzione di ombrezza, ma hà ancu a funzione di prevenzione di insetti.Hè un novu materiale per a prevenzione di pesti insetti in i vegetali di u campu.A reta di cuntrollu di l'insetti hè principalmente aduprata per a piantina è u cultivo di ligumi cum'è col, col, ravanelli d'estate, col, coliflore è frutti solanaceous, meloni, fagioli è altri vegetali in l'estiu è in u vaghjimu, chì ponu migliurà a rata di emergenza, a tarifa di piantina è piantina. qualità.

densità
A densità di e rete d'insetti hè generalmente espressa in termini di maglia, vale à dì u numeru di buchi per inch square.Sicondu u tipu è a dimensione di i pesti principali di i culturi di serra, a reta adattata di a reta di cuntrollu di l'insetti di serra hè 20 meshes à 50 meshes.U numeru specificu di maglia deve esse sceltu è designatu secondu u tipu è a dimensione di i pesti è e malatie principali.

Selezziunate per e caratteristiche di e pesti
U tipu direte d'insettihè sceltu secondu a durata di u tempu chì a cultura hè stata dannighjata da l'insetti, u tipu d'infestazione d'insetti, etc. Se u cultu hè solu danatu da l'insetti per un pocu tempu, pudete sceglie una reta di cuntrollu di insetti ligera è còmuda;se a cultura soffre di diverse pesti di insetti in periodi diffirenti, a rete currispundente di e reti di cuntrollu di l'insetti deve esse sceltu secondu e caratteristiche di i pesti più chjuchi.

forza
A forza di a reta a prova d'insetti hè ligata à u materiale utilizatu, u metudu di tessitura è a dimensione di i buchi.A forza di a rete metallica hè più altu ch'è quella di a reta di l'insetti fatti di altri materiali, è a reta di l'insetti deve avè una certa resistenza di u ventu.

Specificazione
A serie di larghezza di u pruduttu sò 800mm, 1000mm, 1100mm, 1600mm, 1900mm, 2500mm, etc. L'specificazioni specifiche di a larghezza è a lunghezza di u pruduttu pò ancu esse negoziate da u fornitore è l'utilizatore.

A vita di serviziu
A rete anti-insetti fatta di polietilene, polipropilene è nylon deve avè una certa capacità anti-invecchiamento, è a so vita di serviziu ùn deve esse menu di 3 anni in e cundizioni d'usu secondu u manuale di u produttu.

culore
U culore di a reta d'insetti deve esse principarmenti biancu è incolore è trasparente, o pò esse nìvuru o grisgiu argentu.E rete anti-insetti bianchi è incolori anu una bona trasmissione di luce, i riti neri anti-insetti anu un bonu effettu di ombrezza, è e reti anti-insetti argentu-grigi anu un bonu effettu di prevenzione di afide.

Materiale
I materiali utilizati per a fabricazione di e reti d'insetti duveranu avè a capacità di resistenza à l'umidità, a resistenza à a corrosione, a resistenza ultravioletta è a resistenza à l'invechjamentu, è devenu risponde à e disposizioni pertinenti di e norme naziunali di materiale.


Tempu di post: 19-Sep-2022