page_banner

nutizie

A causa di a so struttura tridimensionale unica, hà e seguenti caratteristiche:

1. Respirabilità unica è capacità di regulazione moderata.A struttura di l'urganizazione di a rete tridimensionale face cunnisciuta cum'è a rete respirabile.In cunfrontu cù altri tessuti piani, i tessuti sandwich sò più transpirabili, è a superficia hè cunfortu è secca per a circulazione d'aria.

2. Bona resilience è prutezzione buffer.A struttura di maglia di tela sandwich hè furmatu à alta temperatura durante a produzzione.Quandu a forza esterna hè appiicata, a rete pò esse allargata in a direzzione di a forza.Quandu a tensione hè ridutta è sguassata, a malla pò turnà à a so forma originale.U materiale pò mantene un certu allungamentu in a direzzione di urdimentu è di trama senza rilassazione è deformazione.

3. Texture ligera, faciule da pulisce è secca.Tissu sandwichhè adattatu per lavà a manu, lavare in lavatrice, lavare in seccu è faciule da pulisce.Struttura respirabile tridimensionale di trè strati, ventilata è faciule d'asciucà.

4. Ambiente amichevule, micca tossicu, a prova di mildiu è antibacterial.Materiale sandwichpò inibisce a crescita di bacteria dopu à u trattamentu anti-muffa è antibacterial.

5. Wear resistente è applicabile, senza pilling.U tela sandwich hè raffinatu da u petroliu da decine di millaie di filati di fibra sintetica polimerica.Hè u metudu di maglieria di urdimentu, chì ùn hè micca solu fermu, ma ancu capaci di sustene a tensione è a lacrime d'alta forza, è hè liscia è cunfortu.

6. Diversità di maglia, apparenza di moda è eleganti.U tissu sandwich hè luminoso, morbidu è fadeless.Cù un mudellu di maglia tridimensionale, ùn solu seguita a tendenza di a moda, ma ancu mantene un certu stile classicu.

Larghezza di a porta cunvinziunali: 1.4-1.5M

Larghezza massima: 2.2-3M

pesu di grammu cunvinziunali;60-600 GSM

Spessore normale;Spessore massimu 0-3MM: 4MM-15MM

Mesh sandwichhà una larga gamma di applicazioni: hè largamente utilizatu in protettori sportivi, borse, borse, calzature, composti, caschi, cappelli, guanti, copertine di golf, tessili di casa, cuscini, cuscini, materassi, abbigliamento sportivo, scarpi, cappelli, borse, vari sacchetti d'alpinismo, trolley boxes, turisimu, medicale, interni di l'automobile, equipaghji sportivi, necessità di ogni ghjornu è altri campi.

Prestazione: U tessulu hà e funzioni di l'assorbimentu di l'umidità è a sudorazione, anti-static, anti ultraviolet, anti-bacterial, anti radiation, mosquito prevention, etc. A so praticità è l'estetica sò di prima qualità.

Classificazione: maglia sandwich maglia in maglia

Altri nomi cumuni: maglia 3D, maglia sandwich, jacquard, maglia unica, maglia di trè strati, tela di lana corta, tela bicolore, maglia esagonale, tela mercerizzata, maglia di cappelli, maglia tonda di diamante, tela K, maglia P.


Tempu di Postu: Nov-03-2022