page_banner

nutizie

Previsione QYR: U cunsumu di e reti di pesca in Cina è u mercatu di gabbie per l'acquacultura mostrarà una tendenza di crescita stabile, è u cunsumu hè stimatu à 926,87 mila tunnellate per u 2023.

E reti di pesca in Cina è l'industria di a gabbia di l'acquacultura sò relativamente bassu in cuncentrazione.I principali imprese di produzzione sò cuncentrati in Anhui Jinhai, Anhui Jinyu, Anhui Huyu, Anhui Risheng è Qingdao Qihang, etc. Anhui, Shandong, Jiangsu, Zhejiang, Fujian è Hunan.Attualmente, Anhui Jinhai hè un attore di punta in Cina cù una quota di mercatu di produzzione di 5,06% in 2016.

U cunsumu di rete di pesca è cage d'aquacultura in Cina hà aumentatu da 534,70 mila tunnellate in 2012 à 705,40 mila tunnellate in 2016, cun un CAGR di più di 5,69%.In u 2016, u mercatu di cunsumu di e rete di pesca è di l'aquaculture in Cina hè statu guidatu da Shandong, chì hè u più grande mercatu di cunsumu regiunale in u paese, cuntendu circa 14,42% di u cunsumu di e rete di pesca è di l'acquacultura in Cina.

E reti di pesca è e gabbie per l'aquacultura sò sparse, è recentemente e reti di pesca è e gabbie per l'aquacultura sò diventate sempre più pertinenti in diversi campi chì varienu da l'applicazioni persunale è cummerciale.U mercatu di e reti di pesca è e gabbie per l'acquacultura hè principalmente guidatu da a crescente dumanda di applicazioni cummerciale.L'applicazioni cummirciali rapprisentanu quasi u 71,19% di u cunsumu tutale downstream di reti di pesca è cage d'acquacultura in Cina.

Reti di pesca è riti di aquaculture sò principarmenti divisu in riti di pesca è reti di aquaculture, è a parte di u mercatu di e rete di pesca è di l'aquaculture catturate da e reti di l'aquaculture in 2016 era circa 58,45%.Sicondu a nostra ricerca è analisi, i pruduttori in Anhui sò i principali capi in u mercatu internaziunale per e rete di pesca è e gabbie per l'aquacultura.

U mercatu cinese hè previstu di tistimunià una crescita sustanziale per via di l'aumentu di l'applicazioni, cusì u cunsumu di reti di pesca è di gabbie di l'acquacultura mostrarà una tendenza di crescita stabile in l'anni à vene.U cunsumu di reti di pesca è cage d'aquaculture in 2023 hè stimatu à 926,87 kt.In quantu à i prezzi di i prudutti, a tendenza di calata lenta in l'ultimi anni ferma in u futuru.

Hengzhou Bozhi hà publicatu u "Global Fishing Nets and Aquaculture Cages Sales Market Report 2018" chì furnisce una panoramica basica di l'industria di Fishing Nets and Aquaculture Cages, cumprese definizioni, classificazioni, applicazioni è struttura di a catena industriale.Discutete e pulitiche è i piani di sviluppu, è ancu i prucessi di fabricazione è e strutture di costu.

U rapportu si focalizeghja nantu à l'attori di l'industria in e regioni chjave di a Cina, cumprese l'infurmazioni cum'è i profili di l'impresa, l'imaghjini di u produttu è e specificazioni, vendite, azioni di mercatu è infurmazione di cuntattu.A più impurtante, i tendenzi di sviluppu di l'industria di Reti di Pesca è Gabbia d'Aquaculture sò analizati.Fornisce statistiche chjave nantu à u statu attuale di l'industria è hè una guida preziosa è direzzione per l'imprese è l'individui interessati à u mercatu.


Tempu di Postu: Feb-07-2022