page_banner

nutizie

Un zitellu dorme sottu azanzariera.In un studiu recente, e rete trattate cù clofenapyr ridutta a prevalenza di malaria da 43% in u primu annu è 37% in u sicondu annu paragunatu à e rete standard di piretroide solu.Ducumenti
Un novu tipu di rete di lettu chì pò neutralizà i moschiti resistenti à l'insetticidi tradiziunali hà riduciutu significativamente l'infezioni di malaria in Tanzania, dicenu i scientisti.
In cunfrontu cù e reti standard di piretroidi solu, e rete anu riduciutu significativamente a prevalenza di malaria, tagliate i tassi di infezzione di a zitiddina à quasi a mità è riduttanu l'episodi clinichi di a malatia di 44 per centu in i dui anni di u so prucessu.
A cuntrariu di l'insetticidi chì uccidenu i mosquitoes, i novi reti facenu i moschiti incapaci di fà per elli stessi, di muvimenti o di muzzicà, a morte di fame, secondu a ricerca publicata in marzu in The Lancet.
In questu studiu chì implicava più di 39.000 famiglie è più di 4.500 zitelli in Tanzania, hè statu truvatu chì e rete insetticida di longa durata trattate cù dui insetticidi, chlorfenapyr è chlorfenapyr LLIN, a prevalenza di malaria ridutta hè stata ridutta di 43% in paragunà à i nets piretroidi standard. , è una seconda riduzzione di 37%.
U studiu hà scupertu chì u clofenapyr hà ancu riduciutu u nùmeru di mosquitos infettati da malaria catturati da 85 per centu.
Sicondu i scientisti, u clofenapyr agisce in modu diversu da i piretroidi, pruvucannu spasmi in i musculi pterigoidei, chì impediscenu a funzione di i musculi di u volu. Questu impedisce chì i mosquitoes entre in cuntattu o muzzicà i so ospiti, chì ponu eventualmente purtà à a so morte.
U duttore Manisha Kulkarni, prufessore assuciatu in a Scola di Epidemiologia di l'Università di Ottawa, hà dettu: "U nostru travagliu chì aghjunghje clofenac à e reti piretroide standard hà un grande potenziale per cuntrullà a malaria trasmessa da i mosquitos resistenti à a droga in Africa essenzialmente 'a terra' i mosquitoes."A salute publica.
In cuntrastu, i letti trattati cù piperonyl butoxide (PBO) per rinfurzà l'efficacità di i piretroidi riduttanu l'infezioni di malaria da 27% in i primi 12 mesi di u prucessu, ma dopu à dui anni cù l'usu di reti standard.
A terza reta trattata cù pyrethroid è pyriproxyfen (mosquitoes femini castrati) hà avutu pocu effettu supplementu cumparatu cù i pyrethroid nets standard. U mutivu ùn hè micca sanu sanu chjaru, ma pò esse dovutu à insufficiente pyriproxyfen chì resta in linea cù u tempu.
"Ancu se più caru, u costu più altu di clofenazim LLIN hè compensatu da u risparmiu da a riduzione di u numeru di casi di malaria chì necessitanu trattamentu.Dunque, e famiglie è e società chì distribuiscenu e rete di clofenazim sò più prubabile di esse. U costu generale hè previstu di esse bassu ", hà dettu u squadra di scientisti, chì speranu chì l'Organizazione Mondiale di a Salute è i prugrammi di cuntrollu di malaria aduttà i novi rete in i zoni cù resistenti à l'insecticida. mosquitoes.
I risultati di l'Istitutu Naziunale di Medicina, u Kilimanjaro Christian University College of Medicine, a London School of Hygiene and Tropical Medicine (LSHTM) è l'Università d'Ottawa sò una nutizia benvenuta in un cuntinente induve i letti standard ùn ponu micca prutegge e persone da i parassiti.
I letti trattati cù insetticidi anu aiutatu à prevene 68% di i casi di malaria in l'Africa subsahariana trà 2000 è 2015. In l'ultimi anni, però, a calata di i tassi di malaria hè stata fermata o ancu invertita in certi paesi.
627 000 persone sò morti di malaria in 2020, paragunatu à 409 000 in 2019, soprattuttu in Africa è i zitelli.
"Questi risultati eccitanti mostranu chì avemu un altru strumentu efficace per aiutà à cuntrullà a malaria", hà dettu l'autore principale di u studiu, Dr Jacklin Mosha da l'Istitutu Naziunale di Ricerca Medica di Tanzania.
A "reti di mosquito senza volare, senza morse", cummercializata cum'è "Interceptor® G2", puderia purtà à guadagnà significativu di cuntrollu di malaria in l'Africa subsahariana, a squadra hà dettu.
Tuttavia, dicenu chì più ricerca hè necessaria per pruvà a fattibilità di scaling up è per suggerisce e strategie di gestione di resistenza necessarie per mantene l'efficacità à longu andà.
"A prudenza hè necessaria", avvisa u coautore Natacha Protopopoff. "L'espansione massiva di u LLIN piretroide standard da 10 à 20 anni fà hà purtatu à a rapida diffusione di a resistenza piretroide.A sfida avà hè di mantene l'efficacità di clofenazepam sviluppendu strategie di gestione di resistenza raziunale ".
Questu hè u primu di parechji prucessi cù clofenapyr mosquito nets. L'altri sò in Benin, Ghana, Burkina Faso è Côte d'Ivoire.
E regioni aride è semi-aride sò stati i più colpiti, cù a produzzione di culturi di u paese in calata di 70 per centu.


Tempu di Postu: Apr-12-2022