page_banner

nutizie

Quandu si tratta di rete di grandine, avemu da mintuvà u più grande disastru naturali in a piantazione agricula - hail.U dannu di a grandine à i culturi hè devastanti.Allora u nàscita di a reta di griglia hè cum'è aghjunghje un assicuranza à i culturi, chì pò aiutà à u pruprietariu di u giardinu per evitari disastri di graniglia in i mumenti critichi.
A grandine hè unu di i principali disastri naturali in a produzzione di l'arbureti di fruttu.In u lume di questu, i rami è e foglie di l'arbulu sò feriti, a fotosintesi hè bluccata, è u rendiment è a qualità sò affettati;in i casi severi, u giardinu serà distruttu, causendu un gran dannu.Per quessa, a prevenzione è u cuntrollu di u disastru di a grandina hè unu di i cuntenuti principali di a produzzione di l'arbureti di fruttu.
Nta l'ultimi anni, l'agricultori di frutti in a regione nord-ovest anu aumentatu gradualmente a so cuscenza di a prevenzione di a grandine è cuminciaru à accettà e rete di prevenzione di grandine.L'amici di frutti in Shandong, in particulare Penglai, anu ancu cuminciatu à utilizà e rete di prevenzione di grandine.In ogni casu, parechji prupietarii di giardinu ùn cunnosci micca veramente a reta anti-granita, solu sanu chì hà a funzione di a prova di grandine.
Sughjetti chì necessitanu attenzione in a selezzione direti anti-grandine:
1. Alcune di e maglie sò troppu grande, è certi di i metudi di tessitura anu poca resistenza di u ventu.
Siconda, u culore di a reta anti-grande ùn hè micca prufessiunale.Sapemu chì u culore di i pomi esige una luce di u sole suffirenti, è a reta di grandine culurata ùn hè micca solu sfavorevule per u culore di pomi dopu a cugliera di u saccu, ma ancu faciule d'attirà più bug, perchè u culore di a griglia deve esse biancu quant'è. pussibule.
3. A vita di serviziu di a reta anti-grande.In fatti, una reta di grandine di bona qualità pò esse usata per più di 6 anni, perchè u costu di u travagliu di appiccà a reta hè alta, cusì a qualità di a reta di grandine hè assai impurtante.


Tempu di post: Jul-27-2022