page_banner

nutizie

A selezzione di reti d'ombra per i culturi amatori d'ombra è di luce varia assai

 

In u mercatu, ci sò principarmenti dui culori di parasole: neru è grisgiu argentu.U neru hà una alta rata di parasole è un bonu effettu di rinfrescante, ma hà un grande impattu nantu à a fotosintesi.Hè più adattatu per i culturi amatori d'ombra.S'ellu hè aduprata nantu à certi culturi amatori di luce, u tempu di cobertura deve esse ridutta.Ancu s'è l'effettu di rinfrescante di a reta di ombrezza grisa d'argentu ùn hè micca bonu cum'è quella di a reta di ombrezza nera, hà pocu impattu nantu à a fotosintesi di i culturi è pò esse usata nantu à i culturi amatori di luce.

Aduprate currettamente u sunscreen per calà a temperatura è elevà l'illuminazione

Ci hè dui metudi di cupertura di u parasole: a cobertura completa è a cobertura di u padiglione.In l'applicazione pratica, a cobertura di u padiglione hà un effettu di rinfrescante megliu per via di a circulazione di l'aria liscia, per quessa hè aduprata più frequentemente.

 

I metudi specifichi sò:

Aduprate u scheletru di l'arcu per copre a reta di u parasole nantu à a cima, lascendu un cinturione di ventilazione di 60-80 cm sopra.

Se u filmu hè cupartu, u sunscreen ùn pò micca esse direttamente cupertu nantu à a film, è un spaziu di più di 20 cm deve esse lasciatu per rinfriscà cù u ventu.

Ancu s'ellu copre urete d'ombrapò riduce a temperatura, riduce ancu a intensità di luce, chì hà un impattu negativu nantu à a fotosintesi di i culturi.Dunque, u tempu di copertura hè ancu assai impurtante.Hè da evità di copre tuttu u ghjornu.Pò esse cupartu trà 10 ore è 4 ore secondu a temperatura.Quandu a temperatura scende à 30 ℃, a reta di ombrezza pò esse sguassata, è ùn deve esse cupartu in i ghjorni nuvole per riduce l'impattu avversu nantu à i culturi.

Quandu avemu comprureti parasole,prima duvemu esse chjaru quantu hè altu u tassu di parasole di u nostru capannone.

 

Sottu à u sole direttu in l'estiu, l'intensità luminosa pò ghjunghje da 60000 à 100000 lux.Per i culturi, u puntu di saturazione di luce di a maiò parte di i vegetali hè 30000 à 60000 lux.Per esempiu, u puntu di saturazione luminosa di pepite hè 30000 lux, quellu di melanzane hè 40000 lux, è quellu di pepino hè 55000 lux.

A lumera eccessiva avarà un grande impattu nantu à a fotosintesi di i culturi, risultatu in l'absorzione bluccata di diossidu di carbonu, intensità respiratoria eccessiva, etc. Hè cusì chì u fenomenu di "restu di meziornu" di a fotosintesi si trova in cundizioni naturali.

Per quessa, l'usu di e reti di ombrezza cù un tassu di ombrezza adattatu ùn pò micca solu riduce a temperatura in u capannone versu meziornu, ma ancu migliurà l'efficienza fotosintetica di i culturi, uccidendu dui acelli cù una petra.

In cunsiderà i diversi bisogni di l'illuminazione di i culturi è a necessità di cuntrullà a temperatura di u capannone, avemu da sceglie una reta di ombrezza cù un tassu d'ombra adattatu.Ùn ci vole micca esse avidità di prezzu è sceglie à vuluntà.

Per u pepite cù u puntu di saturazione di luce bassu, a reta di sfumatura cù una alta tarifa di ombrezza pò esse selezziunata, per esempiu, a tarifa d'ombra hè di 50% ~ 70%, per assicurà chì l'intensità di luce in u capannone hè di circa 30000 lux;Per i culturi cù un altu puntu di saturazione isocromatica di pepino, a reta di ombrezza cù una tarifa di sfumatura bassa deve esse sceltu, per esempiu, a tarifa di ombrezza deve esse 35 ~ 50% per assicurà chì l'intensità di luce in u capannone hè 50000 lux.

 


Tempu di Postu: Dec-05-2022