page_banner

nutizie

1. U numeru di maglia, u culore è a larghezza di u screnu deve esse cunsideratu quandu selezziunate u screnu insetti per a serra.

Se u numeru di maglia hè troppu chjucu è a dimensione di a maglia hè troppu grande, l'effettu di cuntrollu di pesti ùn serà micca ottinutu;Inoltre, se u numeru hè troppu grande è a maglia hè troppu chjuca, pò prevene l'insetti, ma a ventilazione hè povira, risultatu in una temperatura alta è troppu ombrezza, chì ùn hè micca favurevule à a crescita di i culturi.

Per esempiu, in u vaghjimu, assai pesti cuminciaru à spustà à u capannone, in particulare qualchi pesti di moth è farfalla.A causa di a grandezza di sti pesti, i viticultori ponu utilizà e rete di cuntrollu di l'insetti cù una maglia relativamente chjuca, cum'è 30-60 rete di cuntrollu di l'insetti.

In ogni casu, s'ellu ci sò parechje erbaccia è e mosche bianche fora di u capannone, hè necessariu di prevene e mosche bianche di entre in u burcu di a reta di cuntrollu di l'insetti secondu a so dimensione più chjuca.Hè ricumandemu chì l'agricultori vegetali utilizanu una densa reta di cuntrollu di insetti, cum'è 40-60 mesh.

Per esempiu, a chjave per a prevenzione è u cuntrollu di u virus di u pumadoru giallu di curl (TY) hè di selezziunà una gasa di nylon qualificata resistente à l'insetti.In circustanze normali, a rete di gasa di nylon di 40 mesh hè abbastanza per prevene a mosca bianca di u tabacco.A ventilazione troppu densa ùn hè micca bona, è hè difficiule di rinfriscà a notte in a casetta dopu a pianta.In ogni casu, a maglia di a maglia prodotta in u mercatu di maglia attuale hè rettangulare.U latu strettu di a maglia di a maglia 40 pò ghjunghje à più di 30 maglie, è u latu largu hè spessu solu più di 20 maglie, chì ùn ponu micca risponde à i requisiti di piantà a mosca bianca.Dunque, solu 50 ~ 60 mesh mesh ponu esse aduprati per piantà a mosca bianca.

In a primavera è u vaghjimu, a temperatura hè bassu è a luce hè debbule, cusì a reta bianca di prova d'insetti deve esse sceltu.In l'estiu, per piglià in considerazione à l'ombrezza è u rinfrescante, deve esse sceltu una rete anti-insetti nera o grisa d'argentu.In i zoni induve l'afidi è e malatie virali sò serii, i reti di prevenzione di l'insetti grisgi d'argentu deve esse usatu per caccià l'afidi è prevene e malatie virali.

2. Quandu sceglie urete a prova di insetti,fate attenzione à verificà se urete a prova di insettihè cumpletu

Certi vignaghjoli di verdura informanu chì parechji reti anti-insetti recentemente acquistati anu buchi, cusì ricurdanu à l'agricultori vegetali di espansione e reti anti-insetti quandu compranu è verificate s'ellu ci sò buchi.


Tempu di post: 29-oct-2022