page_banner

nutizie

Reti anti-uccellisò principarmenti usatu pi prevene uccelli da pecking, giniralmenti usatu pi mantenimentu uva, mantenimentu ciliegia, prutezzione di piru, prutezzione di mela, cunsirvazioni wolfberry, fattening prutezzione, prutezzione di kiwi, etc., è parechji agricultori pensanu chì hè assai impurtante.impurtante.

A reta di prevenzione d'uccelli hè una facilità di prevenzione di uccelli assai largamente usata in l'agricultura.In certi stagioni, assai acelli volanu nantu à i culturi, chì portanu à a riduzzione di u rendiment di i culturi dopu un bellu pezzu.In questu casu, a reta di prevenzione d'uccelli hà ghjucatu un grande rolu.Effettu.Ma cumu si custruisce unrete a prova di uccelli?

1. L'ancora hè fissata nantu à a terra per fà a colonna forte è stabile.U quadru di maglia a prova d'uccelli hè cunnessu orizzontalmente è verticalmente cù fili di ferru per furmà una griglia.Dopu a riparazione di e duie estremità di u filu, stringhje u filu cù un filu tightener, è poi riparà.U prossimu passu hè di stallà a reta.

2. L'erezione di a reta anti-uccelli deve esse basatu annantu à l'altitudine di l'arbulu di fruttu, è a colonna hà bisognu di superà l'altitudine di l'arbulu di fruttu per più di 1,5 metri.I tubi d'acciaio sò eretti ogni 10 metri horizontale è verticalmente ogni 20 metri, è u fondu hè irrigatu cù cimentu, è a prufundità di u cimentu irrigatu hè di circa 70 cm.

3, secondu u ritmu attraversu a linea di rete.Pone a reta anti-uccelli nantu à u scaffale, è riparà e duie estremità di u filu di rete.U primu passu hè di portà u filu di maglia di a reta anti-uccelli.Dopu avè apertu a reta anti-uccelli, truvate u latu largu è fila a rete cù u filu di maglia.Lasciate una stringa à ogni estremità è ligate à u bordu di a griglia à i dui estremità.Questu permette un flipping rapidu è precisu di i bordi di larghezza durante a stallazione.L'estremità blu o nera di a reta a prova d'uccelli hè u bordu rinfurzatu, chì hà un effettu rinfurzatu per prevene a reta da strappà.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022