page_banner

nutizie

L'acelli sò amici di l'omu è manghjanu assai pesti agriculi ogni annu.In ogni casu, in a produzzione di frutti, l'acelli sò propensi à dannà i germogli è i rami, sparghje e malatie è pesti d'insetti in a stagione di crescita, è peck and peck off fruits in a staghjoni matura, causendu perditi considerablei à i pruduttori.Per riduce efficacemente i danni di l'uccelli in l'arbureti nantu à a basa di prutezzione di l'uccelli è di mantene l'equilibriu ecologicu, hè una scelta megliu per custruisce reti à prova d'uccelli in l'arbureti.
L'erezione di reti anti-uccelli ùn pò micca solu prutegge efficacemente i frutti maturi, ma ancu prutegge megliu l'acelli, chì hè una pratica cumuni in u mondu.A nostra cità si trova nantu à u canali di migrazione d'uccelli migratori.A densità di l'acelli hè summamente alta, è a densità hè ancu assai più altu ch'è in i zoni muntagnoli.Se ùn ci sò micca facilità à prova d'uccelli per pere, uva è ciliegie, ùn ponu più esse prudutte in modu sicuru.In ogni casu, quandu aduprate e misure a prova d'uccelli, fate attenzione à l'acelli di prutezzione.
#01
A scelta di a reta anti-uccelli

Attualmente, ureti anti-uccelliin u mercatu sò principalmente fatti di nylon.Quandu sceglite e reti anti-uccelli, duvete attentu à selezziunate a maglia di taglia adattata è u grossu appropritatu di a corda, è finisce risolutamente l'usu di a reta di filu.
In u casu di erizzione di rete anti-uccelli in tuttu l'annu, l'abilità di penetrazione di neve di rete anti-uccelli in l'invernu deve esse cunsideratu ancu, per evità l'accumulazione eccessiva di neve nantu à a superficia di rete anti-uccelli è rompe i parentesi. è causanu danni à i rami di frutti.Per l'arbureti di pera, hè cunsigliatu di utilizà una maglia di 3,0-4,0 cm × 3,0-4,0 cm, principarmenti per prevene i grandi uccelli più grossi di magpies.rete per alluntanassi i picculi uccelli.
A causa di a povira capacità di l'acelli per distingue i culori, i culori brillanti, cum'è u rossu, u giallu è u turchinu deve esse sceltu per u culore di a reta anti-uccelli.
#02
Custruzzione di scheletru di rete anti-uccelli
U scheletru simplice di rete à prova d'uccelli hè cumpostu da una colonna è una griglia di supportu di filu d'acciaio à l'estremità superiore di a colonna.A colonna pò esse fatta di culonna di cimentu, colonna di petra o pipa d'acciaio galvanizatu, è l'estremità superiore di a colonna hè custruita horizontalmente cù filu d'acciaio 10-12 per furmà una griglia "bene".L'altezza di a colonna deve esse 0,5 à 1,0 metri più altu ch'è l'altura di l'arbulu.
Per facilità l'operazione agricula di l'arburetu, l'erezione di e culonni deve esse cumminata cù u trellis di pera o u canopy d'uva, è i culonni trellis originali ponu esse direttamente utilizati dopu avè aumentatu.
Dopu chì u scheletru di rete a prova d'uccelli hè custruitu, installate a reta a prova d'uccelli, attaccate a reta a prova d'uccelli à u filu d'acciaio à l'estremità superiore di a colonna laterale, è pendu da a cima à a terra.Per impediscenu l'acelli di volà da u latu di l'arburetu, a reta a prova d'uccelli hà bisognu à aduprà terra o petra.I blocchi sò compactati, è i passaggi di l'operazione agricula sò riservati in lochi appropritati per facilità l'entrata è a surtita di e persone è di a machina.
#03
Istruzzioni
Quandu u fruttu hè vicinu à a staghjone di maturazione, a reta di u latu si mette, è tuttu u giardinu hè chjusu.Dopu chì u fruttu hè coltu, l'acelli raramente volanu in l'arburetu, ma i riti laterali devenu esse rotulati per permette u passaghju per l'acelli per entra è esce.
Se un picculu numeru di acelli chjappà l'esternu di a reta di u latu è impiccà, tagliate a reta di u latu quì, è liberate l'acelli in a natura in u tempu;se un picculu numeru di uccelli fughjenu in a reta, roll up the side net and caccià fora.
E reti a prova d'uccelli cù griglie di diametru chjucu utilizati in i vigneti è l'arbureti di ciliegia sò ricumandemu per esse alluntanatu dopu a cugliera di frutti per via di a so scarsa capacità di resistà a pressione di neve è a penetrazione di neve.


Tempu di post: May-05-2022