page_banner

nutizie

1. Beneficii ecunomichi.A copertura di a reta di cuntrollu di l'insetti pò realizà micca o menu applicazione di pesticidi in a produzzione vegetale, risparmiendu cusì a medicina, u travagliu è u costu.Ancu l'usu direte di prevenzione d'insettiaumenta u costu di pruduzzione, per via di a so longa vita di serviziu (4-6 anni), longu tempu d'utilizazione (5-10 mesi) in l'annu, è pò esse usatu per parechji culturi (6-8 culturi pò esse pruduciutu da a piantazione di verdura foglia). ), u costu di input di ogni cultura hè bassu (l'effettu hè più evidenti in anni di disastru).A bona qualità (senza o menu contaminazione da pesticidi) è un bonu rendimentu aumentanu l'effettu.

2. Prestazioni suciali.Hà migliuratu assai a prevenzione di pesti è a resistenza à i disastri di i vegetali in l'estiu è u vaghjimu, è risolviu u prublema di a carenza di verdura chì hà infestatu l'agricultori è i citadini per un bellu pezzu.I so benefici sò evidenti.

3. Beneficii ecologichi.I prublemi ambientali sò stati sempre più attenti.I pesticidi chimichi anu effetti di cuntrollu significativu, ma esponenu assai inconvenienti.L'usu frequente di pesticidi hà causatu a contaminazione di terra, acqua è verdura.Ogni annu, l'avvelenamentu accade per u cunsumu accidentale di frutti è ligumi contaminati da pesticidi;A resistenza di l'insetti hè stata rinfurzata, è u cuntrollu hè diventatu più è più difficiule.A moth diamondback, Spodoptera litura è altri pesti anu ancu sviluppatu finu à u puntu chì ùn ci hè micca medicina per curà.È u scopu di u cuntrollu di pesti hè ottinutu da u cuntrollu fisicu.


Tempu di Postu: Dec-15-2022