page_banner

nutizie

1. Beneficii ecunomichi.Rete di prevenzione d'insettiA cobertura pò ottene a produzzione vegetale senza o menu pesticidi, risparmiendu cusì a medicina, u travagliu è u costu.L'usu direti a prova di insettiaumenta u costu di pruduzzione, ma perchè ureti a prova di insettiavè una longa vita di serviziu (4-6 anni), un longu tempu di serviziu (5-10 mesi) in l'annu, è pò esse usatu in parechji culturi (piantà di ligumi frondosi pò pruduce 6-8 culturi), u costu di input di ognunu. a cultura hè bassa (l'effettu hè più evidenti in anni di disastru).A bona qualità (senza o menu contaminazione da pesticidi) è un bonu rendimentu aumentanu l'effettu.

2. Prestazioni suciali.Hà migliuratu assai a prevenzione di pesti è a capacità di resistenza à i disastri di i vegetali in l'estiu è in u vaghjimu, è risolviu u prublema di a carenza di verdura chì hà infestatu i viticultori è i citadini per un bellu pezzu.I so benefici sò evidenti.

3. Beneficii ecologichi.I prublemi ambientali anu attiratu sempre più attenzione.I pesticidi chimichi anu effetti di cuntrollu significativu, ma esponenu assai inconvenienti.L'usu frequente di pesticidi hà causatu a contaminazione di terra, acqua è verdura.Ogni annu, incidenti d'avvelenamentu causati da manghjà verdura è frutti cuntaminati da pesticidi accadenu da u tempu à u tempu;I pesti sò più resistenti à i pesticidi è più difficiuli di cuntrullà.A moth diamondback, spodoptera litura è altri pesti si sviluppanu ancu finu à u puntu chì ùn ci hè micca medicina per curà.A prevenzione di l'insetti è u cultivo di coperta hè ottenuta da u cuntrollu fisicu.


Tempu di post: 13-Jan-2023