page_banner

nutizie

1. Reti anti-grandine sò principarmenti aduprate per l'anti-grandine in vigna, mele, orti, culturi, etc. U danni causati da a grandine à i culturi spessu facenu a cugliera di l'annu di l'agricultori di frutti, per quessa, hè particularmente impurtante. per evità disastri di grandine.In u marzu di ogni annu, hè più adattatu per installà reti anti-grande.Cù rete anti-grande, ci hè una guaranzia di bundanza di frutti è ligumi.
Arbulu di frutturete anti-grandinehè un tipu di tela di maglia fatta di polietilene cù additivi chimichi anti-aging, anti-ultraviolet è altri additivi chimichi cum'è a materia prima principale, è hà una alta resistenza à a trazione, resistenza à u calore, resistenza à l'acqua, resistenza à a corrosione è resistenza à l'invecchiamento., non tossicu è insapore, facilità di eliminazione di rifiuti è altri vantaghji.Pò evità disastri naturali cum'è a grandine.L'usu cunvinziunali hè faciule d'almacenà, è a vita di almacenamiento precisa pò ghjunghje à circa 3-5 anni.
Hè più adattatu per installà e rete di grandine in marzu.Prima di a staghjoni di a pioggia in u nordu, ùn ci hè micca bisognu.S'ellu hè troppu tardu, pò esse grandine in u campu, è serà troppu tardu per lamentà.Hè assai sèmplice à stallà.Basta tirate a reta anti-grandine è mette in pianu nantu à a cima di u trellis di uva, cù una distanza di 5 à 10 cm da a cima di a pianta di uva.A parti di cunnessione di e duie rete hè ligata o cusita cù corda di nylon, è i cantoni sò listessi.Hè abbastanza per esse forte, è ci vole à prestà una attenzione particulari à u fattu chì a reta deve esse tirata più stretta, per pudè resiste efficacemente à l'attaccu di a grandina.
Reti anti-grandine ponu esse aduprate cum'è rete di prutezzione agricula, rete di prutezzione di frutti, rete di prutezzione di culturi, rete di giardinu di giardinu.Pò esse ancu usatu per bluccà u polline in a produzzione di sementi originali cum'è ligumi è colza.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022